De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de JURA E8 Platin (EC) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a*********@c******** 31-03-2024

Tegenvaller

Geschreven voor: JURA E8 Platin (EC)

We hebben zestien jaar een Jura gehad tot volle tevredenheid. Maar er kon geen service meer worden geleverd vanwege de leeftijd. Daarom zonder ook maar een moment te twijfelen de Jura E8 gekocht.
Spijt is een groot woord maar we staan ook niet te juichen. De koffie is uitstekend maar er is veel tijd nodig voor onderhoud. Het apparaat spoelt voor en na het koffiezetten dat het een lieve lust is. Dus, om de haverklap water vullen en de afvallade legen. Je wordt er gestoord van. Dan het gebruik van melk gemixte kopjes koffie.. Het melkschuim is, als hij het doet, van goede kwaliteit. Maar ook hier, je blijft reinigen. Dus we drinken alleen nog pure kopjes koffie. Jammer, het resultaat blijft sterk bij onze verwachtingen achter. Dat geldt ook voor de service van de Jura vestiging in Zoetermeer. Niet meer zoals het vroeger was heb ik een aantal keren ervaren. Jammer allemaal.
Jura6385 03-04-2024

Goedemorgen,

Graag zouden wij met u in contact komen om dit met u te bespreken. Tevreden klanten over zowel onze producten als onze dienstverlening vanuit Zoetermeer zijn enorm belangrijk voor ons. Zou u uw telefoonnummer willen mailen naar helpdesk@nl.jura.com en willen refereren aan dit bericht? Dan nemen wij contact met u op!

JURA Nederland